piątek, 1 września 2017

Musztardowa sukienka, dziewczęca stylizacja | Flolar outfit with carmel bag



Ubrania w kolorze musztardowym są bardzo charakterystyczne i dominują w stylizacjach. Odcień jest na tyle " ciężki ", że warto pamiętać o umiarze. Osobiście letnią sukienkę firmy ZAFUL połączyłam z karmelową torebką i złotymi dodatkami. Myślę, że całość wyszła bardzo dziewczęco i świetnie nada się na letnie spacery bądź randki. :-D 
Co prawda, jesień zbliża się wielkimi krokami, a pogoda specjalnie nas nie rozpieszcza, ale liczę jeszcze na słoneczne i ciepłe dni. 
Zaległości na blogu z dnia na dzień więcej, a motywacji brak. Jednak mam nadzieję, że przed końcem lata, zdążę Wam pokazać kilka ciekawych stylizacji. ;-) 

Miłego wieczoru. :-) 








Sukienka | Dress - [KLIK]  podobna - [KLIK]  [KLIK]
Torebka | Bag - [KLIK]
Choker - [KLIK]

PODOBNE



27 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kwiatowe wzory. Śliczna sukienka. :)
    Obserwuję i pozdrawiam!

    kwiatki-wariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie z tym kolorem trzeba uważać, aby nie przedobrzyć, Tobie wyszło to świetnie, wszystko dobrze ze sobą współgra :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja.
    http://erramood.blogspot.com/2017/08/kombinacja.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna stylizacja plecienia na torebce bajeczne jak. Bardzo mi się guziczki podobają i guma w talii. Buty może nie koniecznie te.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wzór na sukience! I taki wesoły, letni kolor... patrząc na te zdjęcia chyba nigdy nie zrobi się zimno :)

    Pozdrawiam
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście nie przepadam za takimi kolorami ubrań ale ta sukienka podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz. Piękna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  8. świtna sukinka :)

    https://neoimiapolskiebrytyjczyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Urzekla mnie ta fotka z malenstwem na facebooku :) jest przepiekna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie ;) pasuje Ci ten kolor !

    OdpowiedzUsuń
  11. mam sukienkę z tego samego materiału tylko inny krój

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna modelka i piękna stylizacja! 😍 Oj pogoda nie rozpuszcza, fakt! Ale miło było ujrzeć trochę lata u Ciebie! Pozdrawiam ♥️

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz w tej stylizacji :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz, podobają mi się Twoje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie to wygląda, do tego masz takie piękne włosy! 😘💕 Zazdroszczę
    Kolor musztardowy nie za bardzo pasuje do mojego stylu. Ubieram głównie czarne ubrania, czasami białe i szare, reszta przypadkiem.
    A sukienek nie noszę w ogóle, jakoś do mnie nie przemawiają :))
    Zapraszam do siebie :))
    ksiazki-wiktorii2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna sukienka. Takak lekka i zwiewna, fajne zdjęcia, mogłam dokładnie obejrzeć tę sukieneczkę. Torebka idealnie dobrana, bardzo delikatna a jednak coś tam się w nią spakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ letnia stylizacja! Teraz.. z perspektywy wrześniowej pogody (u mnie za oknem szaro i buro), aż chciałabym zaczerpnąć tego letniego słońca... Piękna sukienka!

    EM
    https://wedlugem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja lubię takie sukienki!<3
    Pięknie wyglądasz, super kolor i wzór kiecki:)
    Buziaki Kochana:**

    www./justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka jest urocza! Dodatkowo bardzo spodobała mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ładna sukieneczka :D kolor piekny i bardzo fajne te białe guziczki i sznureczki wiązane- fajny akcent <3
    super wyglądasz ! :D
    ten kolor i na jesień będzie idealnym !

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka jest przepiękna i cudownie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudownie wyglądasz,sukienka jest śliczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładna sukienka, trochę w stylu vintage :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania !

Mile widziana konstruktywna krytyka lecz komentarze naruszające moją prywatność bądź obrażające mnie, będą usuwane.

INSTAGRAM