niedziela, 20 maja 2018

Biała sukienka


Dziś przygotowałam dla Was stylizację, z bielą w roli głównej. Sukienka jest na tyle efektowna, że nie potrzeba jej zbyt wielu dodatków dlatego koszyk oraz pasek w zupełności wystarczają. Do całości założyłam szpilki, które nadają całości eleganckiego look'u. Myślę, że w takim połączeniu każda z nas poczuje się kobieco i atrakcyjnie. :) 










Koszyk - NONAME
Sukienka - [KLIK]
Zegarek - MICHAEL KORS
Buty - czasnabuty.pl


Na sam koniec przygotowałam dla Was kilka propozycji białych sukienek ze sklepu ZAFUL które świetnie nadadzą się na letnie dni :) 



PROMOCJE na stronie ZFUL

9 komentarzy:

  1. super! ten zestaw zdecydowanie kojarzy mi się z wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka, do twarzy Ci w bieli

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest śliczna, sama mam podobną :) Wyglądasz w tym zestawie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita sukienka i masz przepiękne szpileczki https://zoio.pl/obuwie/szpilki ;-) A takiej torebki to szukałam może z 2 mies. i dalej znaleźć nie mogłam xD

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna sukienka! a sandałki idealnie pasują ♥

    / halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna sukienka, ślicznie jest Ci w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. OOooo mom, ale cudowna jest ta sukienka <3 aaaaaaa chcę !!
    Mam teraz bzika na punkcie białych sukienek i do tego ten model i te ażurkowe wycięcia- fantastycznie wyglądasz kochana <3
    Kupiłaś mnie tym zestawem, absolutnie nic bym tu nie zmieniła <3

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania !

Mile widziana konstruktywna krytyka lecz komentarze naruszające moją prywatność bądź obrażające mnie, będą usuwane.

INSTAGRAM