czwartek, 25 maja 2017

Maj - zwiewna sukienka w połączeniu z jeansową kataną | May - dress, flowery pattern, jeans jacket


Maj, to zdecydowanie najpiękniejszy okres zwany również środkiem wiosny. Przy tak sprzyjających warunkach i okolicznościach przyrodniczych, mogłabym - codziennie chodzić na zdjęcia. Gdyby jeszcze sprawy osobiste nabrały równowagi i harmonii, w pełni mogłabym cieszyć się wiosenną aurą. 


Kilka tygodni temu przygotowałam dla Was sportową stylizację gdzie główną rolę odgrywała - JEANSOWA KATANA. Tak jak wcześniej wspominałam jest bardzo uniwersalną częścią garderoby dlatego każda z nas powinna wzbogacić swoją szafę o tego typu okrycie.  Dziś dla odmiany przygotowałam bardzo dziewczęcą stylizację, której nadała uroku - prześliczna, letnia sukienka firmy ZAFUL. Nigdy dotąd nie łączyłam zwiewnych sukienek z jeansowymi katanami lecz przyznam szczerze, że bardzo polubiłam to zestawienie. Teraz koniecznie muszę zakupić więcej tego typu sukienek, które idealnie będą komponować się z moją jasno-jeansową kurtką. ;-) 














Sukienka | Dress - [KLIK]
Naszyjnik | Necklace - [KLIK]
Buty | Boots - Czasnabuty.pl
Jeansowa kurtka | Denim jacket - [KLIK]
Torebka | Bag - SELFIEROOM 

37 komentarzy:

  1. Ale przepięknie, ta sukienka to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest cudowna *.* Świetnie dobrane dodatki. Nic dodać nic ująć po prostu :)

    musztardoweinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest ta sukienka <3 bardzo mi się podoba <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz <3 Sukienka bardzo fajna, myślę o takiej lub podobnej. Buty-niebo! :)
    http://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w tym zestawie!
    Jestem zauroczona tą sukienką, a katana ma świetny kolorek :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, przepiękna sukienka Ale jednak buty i zegarek to moi faworyci
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś śliczną kobietą. Pasują do Ciebie takie lekkie i letnie stylizacje! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja! Uwielbiam te wzory i kolory :) bardzo podoba mi się Twój blog i oczywiście dołączyłam do obserwatorów :*


    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjecia a buciki w szczególności <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądasz,kocham takie sesje w plenerze<3

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz prześlicznie :D !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz. Super wszystko razem połączyłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz w tej sukience ;) Widziałam ją na stronach, ale jakoś nigdy nie wylądowała w moim koszyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka! Bardzo dobre zdjęcia,jak widać pełen profesjonalizm ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny look <3 !
    Zapraszam do siebie :)
    http://ehyrinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zakochana... ta stylizacja jest tak świeża i wiosenna, że nie mogę się napatrzeć. I chyba mi uświadomiłaś, że chciałabym mieć kurtkę jeansową w jasnym kolorze. Mam tylko ciemną, ale jasna... prezentuje się mega!

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie połączenie jest cudowne :)
    Nie wiem czy sama zdecydowałabym się na taką sukienkę, ale chyba teraz muszę takiej poszukać bo prezentuje się nieziemnsko :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeeeepiekna! :) Wygladasz jak zawsze cudownie :*
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz:D
    Sukienka jest bardzo ładna :*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz, cudowna sukienka, w sam raz na taką pogodę jak teraz.
    Pozdrawiam,
    Klaudia
    www.guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna sukienka, idealna na ciepłe, słoneczne dni! <3 Idealnie komponuje się z jasną kataną.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wszystko do siebie dopasowałaś według mnie idealna stylizacja
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne masz włoski a sukienka boska :)

    Zachęcam do komentowania i obserwowania mojego bloga :*
    Pozdrawiam!
    ZAPRASZAM - KLIK ♥
    Wpadnij :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ piękna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie wyglądasz, i te piękne zdjęcia! Jestem zauroczona!

    https://kahsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Great post! ♥

    http://itsmeieva.blogspot.lt/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta stylizacja bardzo Ci pasuje! Świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale piękna sukienka :) Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się lekkość i zmyslowość tej sukienki :D z kataną tworzy duet idealny- ja bardzo często tak się noszę :)
    i widzę moje espadrylki- ja mam żółte :)
    super wyglądasz kochana :D

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  30. wow, such an amazing dress :) you look beautiful!

    Do you want to follow each other? I follow you and would be happy if you followed back. :)

    Have a nice day!

    Anna <3

    annashines.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Czekam właśnie na zamówienie z tą sukienką, urocza jest :) A Ty pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania !

Mile widziana konstruktywna krytyka lecz komentarze naruszające moją prywatność bądź obrażające mnie, będą usuwane.

INSTAGRAM