sobota, 5 września 2015

Powrót do formy :-)

Witajcie. :-)

Jak mijają wam pierwsze dni szkoły? :-)

Nie wiem jak wy,ale ja odczuwam już jesień. Powietrze jest zupełnie inne niżeli tydzień temu,w dodatku dzień staje się coraz krótszy. Niebawem dopadnie nas prawdziwa,zimna i wilgotna jesień. Bardzo nie lubię tej pory roku,jedynie kilka dni można nazwać "prawdziwą złotą jesienią" natomiast cała reszta jest strasznie ponura. :-(

Dzisiaj zamierzam opowiedzieć wam o powrocie do formy z tego względu przygotowałam sportową stylizację. Niebawem postaram udowodnić wam jak ze sportu można przejść w elegancję zasługując tylko paru dodatkom. ;-)

Bralet jest bardzo uniwersalny,ładnie komponuje się ze spódniczka jak i również spodniami z wysokim stanem. Koszula oraz buty dodają sportowego akcentu,stwierdziłam że taki zestaw idealnie będzie pasował do tematu postu. :-)

Powrót po ciąży. 

Pomimo tego,że mało jadłam bardzo dużo przytyłam. Moja waga wzrosła o 20 kg,byłam załamana kiedy wchodziłam na wagę. Myślałam,że już nigdy tego nie zrzucę i całe życie będę chodziła jak balon. Miesiąc po porodzie postanowiłam,że zacznę ćwiczyć. Z początku było bardzo ciężko,rana mocno mnie bolała,więc postanowiłam,że dam sobie jeszcze trochę czasu. Po ok 2 miesiącach zaczęłam ostro pracować nad swoim ciałem. Niestety nie było mnie stać na siłownię,a już na pewno nie znalazłabym na to czasu,aby poświęcać codziennie 3 godziny tylko i wyłącznie dla siebie dlatego postanowiłam,że będę ćwiczyć w domu. Wszystko zaczęło się od skalpela - Ewa Chodakowska oraz brzucha - Natalia Gacka. Dosyć szybko osiągnęłam efekty co prawda nie wyglądam jak gwiazda,ale jest dużo lepiej. Dzięki ćwiczeniom pozbyłam się największego wroga każdej kobiety czyli celulitu. Niestety żadne masaże czy też balsamy bez naszego wysiłku nic tutaj nie wskórają. Nawet najdroższy krem nie upora się z tym problemem. Dlatego jeżeli chcecie mieć zgrabne i piękne ciało bierzcie się za ćwiczenia,a wszelkiego rodzaju kremy czy też peelingi traktujcie jako małe pomocniki. ;-)


Efekty widać dopiero po dwóch miesiącach ćwiczeń i nie myślcie sobie,że przez ten czas będziecie wyglądać jak dziewczyny z teledysków. Każda z nas chce mieć piękną figurę,ale niestety do tego potrzeba czasu oraz systematyczności. Nie stosowałam żadnych diet,jedyne co ograniczyłam  to objadanie się wieczorami natomiast ćwiczenia wykonywałam systematycznie co drugi dzień,aby mięśnie miały 24 godziny na zregenerowanie się. ;-)

Od pewnego czasu zmieniłam ćwiczenia ponieważ skalpel,pomimo dużych efektów nie odpowiadał mi. Zaczęły boleć mnie stawy,niektórych rzeczy nie byłam w stanie wykonać dlatego teraz ćwiczę z Mel B. Jest bardzo energiczną kobietą w dodatku jej ćwiczenia jak najbardziej mi odpowiadają. ;-)

Bardzo żałuję tego,że nie robiłam zdjęć co miesiąc. Wtedy mogłabym wam pokazać,że nawet ćwiczenia w domu potrafią nieźle wpłynąć na nasze ciało. :-)

W razie pytań zapraszam na ASK


1. krótkie spodenki - [KLIK]
2. biustonosz sportowy - [KLIK] podobny - [KLIK]
3 buty - [KLIK] podobne -  [KLIK]
4. mata do ćwiczeń - [KLIK]


*Snap sonti9











bralet - [KLIK]
koszula - [KLIK]
buty - [KLIK]
kolczyki - [KLIK]

Bardzo proszę o poklikanie w linki (poczekaj aż strona załaduje się do końca). :-)
[KLIK]    [KLIK]   [KLIK]   [KLIK]    [KLIK]
[KLIK]   [KLIK]   [KLIK]   [KLIK]   [KLIK]



UWAGA SPRZEDAM NOWE SPODNIE !



rozmiar xs
koszt 70 zł
tabela rozmiarów [KLIK]






45 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz, ciekawa stylizacja :) Poklikałam we wszystkie linki z przyjemnością :)

    Mogę liczyć na rewanż w poniższych postach ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/09/newdress-moje-pierwsze-zamowienie.html
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/09/romwe-my-new-order.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyno przecież Ty masz świetną figurę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja, super wyglądasz :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane, masz suoer figure!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze to nie widać, żebyś była w ciąży w ostatnim czasie - świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz ;) Nie powiedziałabym, że byłaś w ciąży, bo po Twojej figurze wgl tego nie widać i jest ona lepsza niż figury innych dziewczyn ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetną figurę! Trudno uwierzyć, że jesteś po ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
  8. poklikane ! :* swietnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja figura jest teraz naprawdę świetna! Też muszę zacząć ćwiczyć z Mel B. Świetne zdjęcia, oczywiście poklikałam w linki :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz prze-kozacko. Idealny. mega w moim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty i spodnie bardzo mi sie podobają, top nie w moim stylu, ale Ty fajnie wyglądasz :) :) Dołączam i zapraszam, STRUDELKA

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz figurę marzenie moim zdaniem. :-) Wyglądasz bardzo kobieco i do tego masz piękne włosy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz super figurę! Poklikane :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie wyglądasz, i taka jesteś szczuplutka

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba żartujesz, serio urodziłaś dziecko? jeeeej noo mega szacun kochana, bop figury to nie jedna nastolatka moglaby Ci pozazdrościć, na prawdę można popaść w deprechę ! :) :)
    też zbieram się do ćwiczeń w domu, bo tropchę szkoda mi kasy na siłownię, ale skoro mowisz, że uprawiając sport w domu rowniezmożna osiągnąć takioe efekty, to muszę w koncu zabrać tylek w kroki, bo widać efekty są super :D

    Zestaw świetny, taki łobuziarrrrki, jak najbrdziej moej klimaty :D
    boskie portaski- też uwielbiam takie podarciuchy :D

    oczywiście pomagam i klikam: 9,90$, 9,90$, 1,90$, 14,99$, 6,23$, 27,99$, 2,04$, 17,99$, 10,99$, 2,65$, 24,99$, 2,64$, :)


    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w nowym poście oraz baner Dresslink? :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    Co byś powiedziala na wspolną obs? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Również jestem w trakcie wracania do formy po ciąży :) Szybko poszłam do pracy to też mi dużo dało.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ta stylizacja. ;) Bralet jest świetny!
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz boską figurę, zazdroszczę mega MEGA! :) super stylowka z koszulą w kratę, LOVE <3
    Zapraszam do siebie: www.tinyteaspoon.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Figurę masz idealna... Serio ! ;)))
    Co do stylizacji to jestem na TAK. Na luzie, a koszula przywiązana w pasie jest super ;)
    Poklikam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna stylizacja. Poklikane ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz cudowne włosy. Masz rację szkoda pieniedzy na peelingi i kremy antycelulitowe, lepiej ćwiczyć :)
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz, wszystko idealnie dopasowane ;)
    Gratuluję ci wytrwałości, teraz masz naprawdę świetną figurę :)
    Oczywiście poklikałam i pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziwiam Cię za samozaparcie, świetna figura, poklikane

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz świetnie ;)

    http://tojestmojmiszmasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz świetną figurę kochana, ruch po ciąży to podstawa ;-) Poklkałam na linki :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjną masz figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz ;) super stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja w ciąży przytyłam 25kg ale nie miałam celulitu, a do tego miałam 10kg wody w sobie która po 3 dniach od porodu zeszła. Wiec nie każda kobieta ma z nim problem ja osobiście mam strasznie jedrne ciało i nie wiem co to znaczy celulit, ale gratuluje efektów i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga ;)

    PS miło się Ciebie ogląda i czyta Twoje teksty ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super wygladasz! Będę częściej zagladała :) Pozdrawiam ;) http://nonstopyou.blogspot.com/2015/09/chinska-kultura.html?showComment=1441535547952#c2638444305139319384

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna figura :) ! A powietrze fakt czuć że się zmienia, jesień pełną gębą nadchodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyłączam się do opinii, że masz świetną figurę, w ogóle nie widać, że jesteś po ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Figure masz świetną :)
    http://faashionpashion.blogspot.com/2015/09/38.html mogłabys poklikac u mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wyglądasz ;)
    Oczywiście poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Matko kochana, w życiu nie powiedziałabym, że jesteś po ciąży.... W każdym razie - czy masz książkę Natalii Gackiej czy tylko na podstawie filkmików z YT walczysz? Bo ja się właśnie waham. Bo że Gacka ma fajne ćwiczenia, to już wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postawiłam na filmiki z YT i jestem bardzo zadowolona. :)

      Usuń
  35. Ślicznie wyglądasz, w ogóle nie widać, że jesteś po ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądasz, masz wspaniałą sylwetkę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajna stylizacja na luzie. Ale ja z kolei nie mogę oderwać oczu od Twoich... oczu! Są nieziemskie, tak bardzo niebieskie! :O :D
    ____________________
    Zapraszam do siebie: http://sylviainvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. masz świetną figurę - pozazdrościć :)

    dziękujemy za komentarz u nas na blogu - zapraszamy na nowego posta :)
    obserwujemy i liczymi na to samo :)

    black-pearls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Jejku, niesamowite ciało! Aż mi się nie chce wierzyć, że urodziłaś dziecko - wyglądasz świetnie! Wiele kobiet powinno brać z Ciebie przykład i się nie poddawać zaraz po porodzie z oponkami na brzuchu, tylko choć to może być trudne, ale wziąć się w garść ;) Jestem pod wielkim wrażeniem, a tak w ogóle to świetny krótki top, który możesz z dumą nosić! Tyle pozytywnych emocji bije z Twojego bloga :) Obserwuję i lubię na fb oraz zapraszam do mnie, może też Ci się u mnie spodoba ;)
    Buziaki i uściski,
    Marentora :)
    http://marentora-everdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania !

Mile widziana konstruktywna krytyka lecz komentarze naruszające moją prywatność bądź obrażające mnie, będą usuwane.

INSTAGRAM