poniedziałek, 17 lipca 2017

Bikini w paski BONPRIX | Moda na plażę - LATO 2017


Bikini w paski marynarskie, to nieśmiertelny klasyk, który jest wyjątkowo na czasie. Zamiast granatowych, wybrałam czerwono - białe paski z dodatkiem ciemnych wiązań. Strój "upolowałam" na stronie - BONPRIX i pomimo nieusztywnianych miseczek, góra prezentuje się całkiem dobrze. 
Aby nadać całości wakacyjnego klimatu postanowiłam zabrać ze sobą jeden z moich ulubionych owoców. Co myślicie o tego typu urozmaiceniach ? :)
Miłego dnia ! :) 










Bikini | Swimsuit - BONPRIX

30 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz w tym kostiumie ;) bardzo fajny krój ma i kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze, wszystko sciagane od styleev. Po drugie czy ty sie w ogole czeszesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię gdy ktoś zarzuca mi kopiowanie ponieważ mam własny styl. Nigdy nie widziałam u STYLEEV podobnej propozycji, a zdjęcie z arbuzem może mieć każdy. Co do włosów... myślę, że to pytanie było zbędne. Pozdrawiam. ;)

      Usuń
    2. I akurat zdjecie w bikini z arbuzem :) wszystko po niej sciagasz, kazdy Ci to powie :) pozy, sposob wyprzedazy szafy, duzo by tu wymieniac :)

      Usuń
    3. Nie będę wykłócać się o głupiego arbuza, bikini czy wyprzedaż szafy, którą robi połowa blogerek. ;)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ten strój, pasuje do twojej pięknej figury! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sesja i strój świetny! Ja w tym roku przekonałam się do stroju z wysokim stanem i dziwnie się czuję wkładając taki "krótki". No ale patrząc na twoje paseczki aż mam ochotę go zamienić :P
    Pozdrawiam
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w tym stroju :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjecia ładne ale racja jeżeli ktos sledzi Ciebie i Eweline Bochnik ( styleev ) to moze sadzic ze jest to nedzna kopia jej postu sprzed roku. Niby zdjecie z arbuzem moze miec kazdy fakt ale to ze to takze nad woda i na kocu jakos niesmacznie sie patrzy.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno, żebym zdjęcia w bikini robiła na ulicy. ;)

      Usuń
  7. Pięknie wyglądasz, masz świetną figure🙂pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana a gdzie Ty się tak opaliłaś?! Jeeeju wyglądasz meega:))

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten strój, fajna propozycja dla każdej dziewczyny która szuka stroju.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz :) faktycznie góra fajnie leży- w przyszłym roku też planuję zmieścić się w taki strój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny jest ten kostium, podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie prezentujesz się w tym kostiumie <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasuje do Ciebie ten strój, ładny model :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stroj sam w sobie bardzo ładny, pomysl na zdjecia rowniez. Zdjecia ogolem twojej osoby wyszly dosc nie ladnie, i wygladasz tez na wieksza.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogłaś pokazać jeszcze jak z tyłu to bikini się prezentuje :)
    Nie przejmuj się tymi co mówią że kopiujesz, każdy ma swój styl. Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super bikini :D przeslicznie wyglądasz *-* świetne zdjęcia ^^ pozdrawiam i zapraszam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Szukałem bloga, który natchnie mnie do życia, nada mu sens, odmieni. Znalazłem. Blog o arbuzie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę, bikini jest po prostu cudowne ❤️❤️
    Szkoda, że nie znalazłam go przed wakacyjnymi zakupami 😉
    Pozdrawiam,
    Posy z bibliotekaamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny kostium :) bardzo ładnie Ci w nim

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne bikini, te zdjęcia z arbuzem genialne *.*

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurczę, boski jest ten strój kochana <3
    taki trochę marynarski- bardzo podobają mi się te granatowe wiązania- super się wyróżniają :D

    a arbuz to świetny "akcent", chociaż teraz z chęcią bym zjadła, a nie mam grrrrr

    nie przejmuj się opiniami innych, ludzie zawsze znajdą dziurę w calym :/

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  22. super wyglądasz, zazdroszczę opalenizny! strój jest piękny :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Strój jest bardzo fajny,a ty bardzo dobrze w nim wyglądasz :)
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania !

Mile widziana konstruktywna krytyka lecz komentarze naruszające moją prywatność bądź obrażające mnie, będą usuwane.

INSTAGRAM