wtorek, 31 października 2017

Bralet w połączeniu ze sweterkiem


Bralet podbił świat mody, kilka sezonów temu. Zazwyczaj zakładano go do rozkloszowanych spódnic tworząc tym sposobem look retro. Osobiście koronkowy top w połączeniu z grubym swetrem z dekoltem, przypadł mi do gustu. Myślę, że to świetne połączenie, a zarazem metoda na " odświeżenie " i nadanie staremu sweterkowi, charakteru. ;-) 
A Wy co myślicie o takim zestawieniu ?  :-)







Sweterek | Sweather - dresslily
Spodnie | Pants - ZARA 
Buty | High heels - czasnabuty.pl
Bralet - choies.com

21 komentarzy:

  1. Wow świetnie połączenie braletu i sweterka :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam co to bralet, ale teraz już wiem :D mega wygląda z tym sweterkiem, zresztą wszystko idealnie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem -bardzo udana stylizacja 👍🏻👍🏻👍🏻

    OdpowiedzUsuń
  4. Od zawsze podobało mi się jak z pod swetra wystawał koronkowy biustonosz czy bralet :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To połączenie dodaje kobiecości całej stylizacji :) Podoba mi się !

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to cudownie wyglada i jeszcze na Tobie <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/miekkosc-weluru.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Racja, fajną pikanterię i kobiecość ten bralet wprowadza do tego sweterka :)
    super pomysł :)
    świetnie wyglądasz kochana :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. są cycki :) jest gitara :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie kochana wyglądasz, poklikałam w linki :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesli Ci finanse pozwolą, polecam: Gino Rossi, Kazar, Ryłko, Wojas, Badura itp szpilki. Warto zainwestować w jakość i wygodę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale z ciebie ślicznota! I te oczy! A i stylizacja bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania !

Mile widziana konstruktywna krytyka lecz komentarze naruszające moją prywatność bądź obrażające mnie, będą usuwane.

INSTAGRAM