piątek, 13 października 2017

Sweterek z falbanką BONPRIX | Jesienne stylizacje


Falbanki, to jeden z najgorętszych trendów, które są bardzo oryginalne w swojej prostocie. Nadają ubraniom kobiecości podkreślając urodę i nadając sylwetce kształtu. Dzięki nim możemy ukryć w naszej figurze niedoskonałości lub podkreślić jej atuty.
Dziś razem z firmą BONPRIX przygotowaliśmy stylizację z nutką elegancji, która świetnie nada się na co dzień lub do pracy. Rurki z wysokim stanem połączyłam z prześlicznym sweterkiem i wysokim obcasem. Myślę, że całość wyszła bardzo stylowo i świetnie nada się na jesienne dni. :-) 







Sweterek | Sweater - BONPRIX
Torebka | Bag - ROSEGAL
Buty | Boots - Czasnabuty.pl




KOD: Zafulxie10 


22 komentarze:

  1. Jaki śliczny sweterek! :)
    Moglabys kliknac w linki w nowym poscie bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sweterek jest rzeczywiście bardzo ladny :) a Ty wygladasz cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudny sweterek! I jakie ładne miejsce ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie to wygląda! Podoba mi się<3
    Masz idealną sylwetkę:):*

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sweter ;) stylizacja na +

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz, cała stylizacja bardzo przypadła mi do gustu ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość prezentuje się świetnie. Sweterek rewelacja, mnie urzekły również buty! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem co bardziej podoba mi się czy sweterek czy torebka, jedno i drugie boskie !

    OdpowiedzUsuń
  9. ten sweterek jest uroczy:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek delikatny kobiecy cudowny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/modnie-do-spania.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek jest bardzo dziewczęcy :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam falbanki- przeuroczo się prezentują :)
    torebka również boska ajććć <3
    super wyglądasz kochana :):*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podobają twoje stylizacje. Ekstra 😊

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne OOTD ♥ Zegarek jest prześliczny :D

    Mogłabym zapytac jakim aparatem i obiektywem robisz zdjęcia ? Wszystkie są śliczne ♥

    Marti♥

    www.simplyme.pl

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania !

Mile widziana konstruktywna krytyka lecz komentarze naruszające moją prywatność bądź obrażające mnie, będą usuwane.

INSTAGRAM