niedziela, 29 kwietnia 2018

Sukienka z gipiurą - dodatki FABIOLA



Piękna pogoda, zmotywowała mnie do stworzenia wiosenno-letniej stylizacji. Sukienka z gipiurą idealnie wkomponowała się w całość nadając stylizacji subtelności oraz niewymuszonej elegancji.
Najefektowniej prezentują się rozkloszowane dlatego też  mój wybór padł na jedną z nich, która zakupiłam na stronie choies. Do całości postanowiłam dodać złote dodatki oraz szpilki dzięki którym stylizacja zyskała jeszcze więcej kobiecości. :) 






Sukienka | Dress - CHOIES
Torebka | Bag - FABIOLA
Buty | Shoes - Czasnabuty.pl

ZAPRASZAM RÓWNIEŻ DO ZAKŁADKI SKLEP

10 komentarzy:

  1. sukienka ma cudne wykończenia z tej koronki <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie i wiosennie :) Sukienka jest naprawdę fantastyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Białe szpilki przepięknie wyglądają przy tej koronce <3 A torebka idealnie pasuje do stylizacji :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie prezentuje sie na Tobie ta sukieneczka! Kobieco i lekko <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/z-motywem-kwiatow.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie, wiosennie! Super połączona torebka z sukienką :)

    www.spiked-soul.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna sukienka!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie ci w takich odcieniach:) Sukienka ma piękny pastelowy kolor:) Torebka i szpileczki świetnie pasują do całego romatycznego looku:)


    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post tym razem w sportowym stylu :)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny, wiosenny zestaw ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. romantycznie i dziewczęco :) śliczna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana gdzieś Ty nam się podziewasz tyle czasu ? :(

    Piękną masz tą sukienkę, baaaardzo mi się podoba <3
    Szpiluchny również <3

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania !

Mile widziana konstruktywna krytyka lecz komentarze naruszające moją prywatność bądź obrażające mnie, będą usuwane.

INSTAGRAM