czwartek, 18 października 2018

Sweterek hiszpanka | Moda z BONPRIX


Długie golfy oraz kardigany, to świetna propozycja na sezon jesienno-zimowy. Jednak tym razem postawiłam na nieco inną górę, która świetnie eksponuje ramiona i szyję, wyglądając przy tym bardzo subtelnie. Tego typu fason świetnie prezentuje się nie tylko ze spodniami, ale również i spódnicami z wysokim stanem. Co myślicie o tego typu połączeniu ?






Sweterek | Sweater - ZALANDO
Spodnie | Trousers - BERSHKA
Zegarek | Watch - MICHAEL KORS  |   podobne modele - ZALANDO 
Torebka | Bag - WITTCHEN
Buty | Shoes - czasnabuty.pl

Druga stylizacja jest również kobieca. Botki na niewielkim obcasie połączyłam z ciemnymi rajstopami, spódnicą i golfem. Dotychczas unikałam tego typu swetrów natomiast ten skradł moje serce ! Świetnie wygląda również ze spodniami z wysokim stanem.

Które zestawienie bardziej Wam się podoba ? :)





Golf  | Sweater - Bonprix.pl
Buty | Shoes - Bonprix.pl

12 komentarzy:

  1. Jak dla mnie bomba, sweterek jest super :) szkoda tylko że moje ramiona ledwo jesień się rozpoczęła a już skóra wysuszona na wiór

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz w tym sweterku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny sweterek :) fajnie, że hiszpańskie dekolty są z nami nie tylko latem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sweterek, pomimo że jest gruby, jesienny czy zimowy, można odkrywać w nim ramiona i czuć się zmysłowo i kobieco :)
    Pięknie tu u Ciebie kochana - i oby taka jesuień została z nami jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odkryte ramiona to bardzo seksowny trend :) Ty pięknie wyglądasz, ale ja jako zmarzluch nie mogłabym pozwolić sobie na taki sweter :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię takich swetrów, bo nie wiem, jaki stanik się do nich sprawdzi (mam tylko takie z ramiączkami :/). Pochwal się, jaki masz na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna stylizacja! Kobieco i z klasą, sama z chęcią bym się tak ubrała :).
    Dodaję do obserwowanych, żeby być na bieżąco :).
    https://mowmimoniska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam swetry opuszczane na ramiona. Stylizacja świetnie prezentuje się z tą czarną skórzaną torebką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny sweterek <3
    Obydwie stylizacje super!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny ten pierwszy sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania !

Mile widziana konstruktywna krytyka lecz komentarze naruszające moją prywatność bądź obrażające mnie, będą usuwane.

INSTAGRAM