poniedziałek, 12 października 2015

Prezent od choies

Witajcie. :-)

Jak wrażenia po ostatnim tygodniu? 

Dzisiaj przychodzę do was w nieco innym wydaniu. Sukienkę,którą wam prezentuję poniżej dostałam od firmy choies,za co im bardzo dziękuję. Już od dłuższego czasu myślałam nad jej zakupem na szczęście firma mnie wyprzedziła sprawiając mi tym ogromną radość. :-)

Jestem z niej bardzo zadowolona jakość oceniam na bardzo wysoką,materiał jest gruby dlatego nadaje się również na chłodniejsze dni. Jedynym minusem jest długość,którą pewnie sami zauważyliście... . Mam nadzieję,że nie będę zmuszona do jej sprzedaży i przy pomocy maszyny,nożyczek oraz materiału uda mi się ją przedłużyć. ;-) 
Do całości założyłam conversy,które ładnie prezentują się z całością dodając stylizacji sportowego akcentu. Niestety żadna z moich torebek,które posiadam w szafie nie nadawały się do pozostałej reszty dlatego postanowiłam niczego więcej nie dodawać. :-)

A jak wam podoba się typowo sportowa sukienka? Założyłybyście ? :-*

Snap: sonti9
ASK - [KLIK]



















Sukienka - [KLIK]
Pasek F&F
Łańcuszek - [KLIK]
Kolczyki - [KLIK]


Polecam : 

1. [KLIK]
2. [KLIK]
3. [KLIK]
4. [KLIK]
5. [KLIK]
6. [KLIK]
7. [KLIK]
8. [KLIK]
9. [KLIK]
10. [KLIK]

46 komentarzy:

  1. Poklikałam we wszystkie linki, świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest *.*
    Mimo, że lubię krótsze sukienki i spódniczki, to i tak rzeczywiście ta jest troszkę przykrótka . Mam nadzieję, że uda Ci się ją przedłużyć i pokażesz późniejszy efekt ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna sukienka ! Dołączam do grona obserwatorów i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    Pozdrawiam ! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sukienka ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Co ja Ci będę mówić, wyglądasz absolutnie zjawiskowo kochana! Sukienka jest genialna, zazdroszczę Ci jej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing post..Well done! I really love your blog. Keep going.
    Many kisses
    Lady Fur

    Please check my last post blog www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz;) bardzo łądna koszula;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest genialna :) Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jets modnie i stylowo :) większość dziewczyn powinna brać z Ciebie przykład, bo nie przekombinowałaś, tak jak bywa na większości blogów :/

    Super jest ta sukienka, masz ładne, zgrabne nóżki- to pokazuj :) :)

    14,99$, 1,99$, 1,90$

    oczywiście pomagam i klikam też we wszystkie pozostale rzeczy: 68,99$, 72,99$, 88,99$, 60,99$, 22,49$, 26,99$, 31,99$, 31,99$, 61,99$, 6,99$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcia bluzki, spódnicy i naszyjnika Dresslink oraz pod postem propozycji płaszczy z Sheinside?

    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful look!!! Nice blog!!!
    Would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem Ci, że w ogóle zauważyłam u innych blogerek, że u nich sukienki są prawie wszytskie takie krótkie.. Ale nie wiem - to tylko z obserwacji, bo nigdy tam niczego nie kupowałam :) też mam podobną sukienkę, tylko nie rozkloszowaną i przed kolano ;) Ogólnie bardzo Ci w niej ładnie :) dodaj po prostu zwykłą czarną torebkę ;)
    Przesyłam buziaki :*
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna koszula !! Pasuje do ciebie :D
    Kliknęłam - 14.99$

    Pozdrawiam cieplutko

    Za kliknięcie w link i podanie ceny w komentarzu pod postem odwdzięczam się obserwacją !! :D
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, ale jesteś piękna! A sukienka leży na Tobie idealnie! Zazdroszczę takiego prezentu :)

    http://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, uwielbiam kraty, super stylizacja, na plus. U mnie jesienny tag na blogu, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  15. You look so wonderful, love the plaid red shirt. it looks so perfect on you! So stunning girl :)


    whitehoneyr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo krótka jak na sukienkę, ale i tak wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna kiecka ;)


    ewela12345.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem fanem kratki! Świetna sukienka :)
    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz genialnie! przepięknie wszystko poklinane :)
    Klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście sukienka troszkę przykrótka ale i tak dobrze się prezentuję ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. o proszę, u mnie też sukienka w kratkę! :) super w niej wyglądasz, chociaż na co dzień faktycznie może być za króciutka :P poklikałam!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna sukienka! Bardzo oryginalna :)Poklikałem!
    Pozdrawiam Kuba + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana wspaniale wyglądasz w tej sukience,bardzo Ci pasuje!!!:)
    poklikałam:*:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog, zapraszam do mnie! http://healthyhappylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny prezent, w takim sportowym wydaniu prezentuje się nadzwyczaj fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jaka letnie, lekka stylizacja! szczerze? Mega ci zazdroszzcze tej sukienki i pewnie gdybym tylko mogła to ukadłabym Ci ja :D
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna ta sukienka!
    http://born2be.pl/biale-buty-sportowe-pharrell

    OdpowiedzUsuń
  28. ja jak najbardziej bym ją założyła, jest cudna ahh ta krata

    OdpowiedzUsuń
  29. swietna jest <3 jestem zmuszona obserwowac tego bloga, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Boska jest ta sukieneczka, też bym ją nosiła do conversów <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajnie wyglądasz, sukieneczka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kratka zawsze modna :) Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna jest :) szkoda, że już po lecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajna sukienka, świetnie na Tobie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania !

Mile widziana konstruktywna krytyka lecz komentarze naruszające moją prywatność bądź obrażające mnie, będą usuwane.

INSTAGRAM