środa, 7 grudnia 2016

Golf



Golf to ponadczasowy klasyk, który zapewne już każda z Was posiada w swoich szafach. Nie dość, że jest idealny na jesień/zimę, to w dodatku dzięki różnym krojom możemy łączyć go na wiele sposobów dobierając odpowiedni kształt do naszej figury ! 

Dziś postanowiłam zaprezentować Wam bardzo uniwersalny golf, który z pewnością będzie pasował do każdej z Was ! 

Sweterek oversize świetnie sprawdzi się do szkoły,pracy bądź na zakupy. Tego typu krój znajdziecie praktycznie w każdej sieciówce natomiast mój pochodzi ze strony eButik.pl i póki co należy do
jednych z moich ulubionych wdzianek. Gruby,porządnie wykonany i modny sweter, to podstawa w każdej szafie. Natomiast krój oversize pasuje praktycznie do każdego typu figury ;-)
 Szczupłe dziewczyny podkreślą swoje zgrabne nogi natomiast dziewczyny o pełniejszych kształtach, zakryją,to co ma być niewidoczne. Musimy jednak pamiętać, aby zawsze dobierać obcisły dół ponieważ luźna koszulka w połączeniu z rozkloszowaną spódnicą doda nam zbędnych kilogramów, a jednak każdej z nas zależy na tym, aby prezentować dobrze. :-)

Do całości założyłam różową parkę, aby "rozweselić" całość outfitu w dodatku czapka [KLIK] , którą mam na sobie posiada niewidoczne na zdjęciach jasno - różowe wzorki dlatego też parka w tym kolorze jest obowiązkowa ! 

Jak widzicie z pasteli, nie wyleczyłam się do dnia dzisiejszego i gdybym mogła, wszystko byłoby w jasnych kolorach  aczkolwiek do ciemnych odcieni również się przekonuję natomiast cała "czarna" czułabym się nieswojo,smutno i bez klasy. Tak, to już mają - wielbicielki jasnych kolorów. ;-) 











Sweterek - [KLIK]
Czapka - [KLIK]
Parka - SHEIN
Buty - Deeze

Już niedługo razem z firmą eButik.pl przygotujemy dla Was wpis z propozycją na Sylwester natomiast na dzień dzisiejszy mam dla Was  KOD : " SONIA55 " -55 % na wszystkie rzeczy z kategorii NOWOŚCI - [KLIK]  od ceny podstawowej ! :-) 

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny, dziewczęcy outfit :-) mam pytanie, czy zrobisz kiedyś post o pielęgnacji swoich włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co mam w planach post na temat prostowania włosów szczotką. :)

      Usuń
    2. Też ciekawy temat, pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Świetny golf! Szarości królują w tym sezonie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter wygląda na ciepły :) Ja nie przepadam za golfami. Parka jest piękna :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajćććć te pudrowe parki tak bardzo mi się podobają <3
    sama dumnie bym taką nosila :)

    Do golfow dlugi czas musialam się przekonywać, zawsze mialam wrażenie, że co raz bardziej mnie podduszają, aż w koncu mnie uduszą ;) hehehe

    świetna czapucha :D

    Super wyglądasz kochana :)
    ciesze się,że w koncu do Was wrocilam :)


    OdpowiedzUsuń
  5. nie jestem fanką golfów :P ale Tobie pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie wyglądasz:) piękną masz kurteczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana ta kurtka jest boska!!<3
    No chcę taką koniecznie!:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz na prawdę zjawiskowo! A pierwsze zdj jest boskie <3
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania !

Mile widziana konstruktywna krytyka lecz komentarze naruszające moją prywatność bądź obrażające mnie, będą usuwane.

INSTAGRAM