piątek, 2 grudnia 2016

Zimowa sesja


Dziś ostatnia sesja robiona obecnym obiektywem dlatego mam nadzieję, że kolejne posty będą bardziej profesjonalne ! Tym razem skusiliśmy się na model " SIGMA 17 - 35" , więc już niebawem będzie mogli ocenić naszą pracę nowym obiektywem, który mam nadzieję, że sprawdzi się o wiele
lepiej, a niżeli obecny (typowy do portretów). :-) 

Sceneria dzisiejszej sesji została świetnie ujęta na fotografiach w dodatku prószący śnieg idealnie wpasował się w typowo grudniowy wpis. :-)

Jak na obecną pogodę przystało - sweterek z ozdobą na plecach połączyłam z parką w kolorze khaki zakładając do tego zimowe buty na słupku. Sweterek z firmy [KLIK] okazał się rewelacyjny z resztą wszystkie rzeczy od Zaful są bardzo ładne i dobre jakościowo natomiast z parki [KLIK] również jestem zadowolona aczkolwiek na duże mrozy się nie nadaje ze względu na brak futerka od środka. :-)

Na sam koniec chciałabym przeprosić Was za chaotyczny wpis, ale ból głowy nie daje mi spokoju przez co kompletnie nie mogę się skupić nad tym co piszę... dlatego ja uciekam, a Wam życzę miłego weekendu ! :-)  








Parka - [KLIK]  / podobna - [KLIK]  [KLIK]
Spodnie - ZARA
Sweterek - [KLIK]  / polecam - [KLIK]  [KLIK]  [KLIK]
Buty : [KLIK]

Zapraszam również do polubienia strony gdzie niebawem będę informować Was o wynikach konkursu oraz nowych wpisach  : 


11 komentarzy:

  1. cudne zdjęcia ! i świetna stylizacja
    zapraszam! :)
    http://bettefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tych zdjęciach, są tak dobrze wykonane, a stylizacja do nich jest fantastycznie dobrana! Od dziś obserwuję i śledzę twojego bloga :D Oraz zapraszam na swojego http://allthisandsomuch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka śliczna zimowa sceneria, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. So cold and so tender!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC and Google+
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zimowe zdjęcia :) Ślicznie wyglądasz!
    Poklikałam :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na wykorzystanie spadającego śniegu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz! :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania !

Mile widziana konstruktywna krytyka lecz komentarze naruszające moją prywatność bądź obrażające mnie, będą usuwane.

INSTAGRAM