piątek, 7 kwietnia 2017

Koronka - nie tylko w postaci bielizny | Lace - not only in the form of underwear


Koronki stanowią efektowny sposób na wykończenie całości w dodatku są bardzo kobiece i subtelne. Oprócz koronkowej bielizny, uwielbiam również bluzki, spódniczki oraz shorty !



Dzisiejsze zdjęcia były robione obok Starostwa Powiatowego gdzie ponad rok temu odbierałam prawo jazdy. Był, to dla mnie jeden ze szczęśliwszych dni ponieważ strasznie zależało mi na jak najszybszym zdaniu egzaminu. Pamiętam ten okres w życiu kiedy nie dość, że
miałam wiele obowiązków szkoła, dziecko, to w dodatku stresujące egzaminy.... Na szczęście mam, to już za sobą i nie muszę myśleć o niesympatycznych egzaminatorach, egzaminie i stresie z tym związanym.

Niestety miejsce w którym dziś robiłam zdjęcia nie należy do zbyt ciekawych... Strasznie nie lubię gdy ktoś zwraca na mnie uwagę ponieważ czuję się nieswojo. Najprawdopodobniej jest to spowodowane brakiem pewności siebie i szczerze mówiąc chciałabym w końcu to zmienić, ale nie mogę... Chyba już do końca życia jestem skazana na bycie szarą myszką. :-D

Natomiast nawiązując do dzisiejszej stylizacji myślę, że wyszła bardzo kobieco i subtelnie nie tylko dzięki koronce, ale również kolorystyce i kroju spódniczki. Nie przepadam za zbyt obcisłymi spódnicami, które niepotrzebnie dodają mi wzrostu w dodatku są strasznie niewygodne. Przy moich nogach do nieba, wygląda to zbyt wyzywająco dlatego praktycznie zawsze rozglądam się za rozkloszowanymi, dziewczęcymi - spódniczkami. ;-)














Okulary / Sunglasses - allegro
Spódniczka / Skirt - SINSAY - SPRZEDAM ! niestety na mnie okazała się za duża, rozmiar M, koszt 40 zł z kw  SPRZEDANE !
Torebka / Bag - RESERVED
Buty / High heels - czasnabuty.pl

SOCIAL MEDIA

INSTAGRAM - [KLIK]   SNAPCHAT - evelinolove   
WYPRZEDAŻ SZAFY - [KLIK]

48 komentarzy:

  1. Torebka - petarda <3
    Zapraszam na mojego bloga
    https://shynessofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie! Zazdroszczę prawa jazdy, ja wciąż nie mogę się za to zabrać. A Tobie życzę odwagi, nie bój się pozować w "publicznych" miejscach ;)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem fanką koronek/gipiur :) Piękna spódniczka, podoba mi się jej kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sesja zdjęciowa, nawet fajnie wyszłaś z tym połączeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo uroczy zestaw i pięknie w nim wyglądasz :) Koronką potrafi dodać uroku!
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby prosta stylizacja a dodaje Ci uroku :) Nogi masz boskie i ogromnie zazdroszczę hahah :) Zapraszam do siebie i obiecuję - będę wpadać częściej:) http://theworldofmakeup.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz w tej spódniczce, a torebka jest śliczna!

    MÓJ BLOG :)[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz! Stylizacja super, torebka totalnie mnie urzekła <3

    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam koronki! Wyglądasz przepięknie w tej stylizacji, tak subtelnie i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, Tobie dobrze w pastelach, jak nikomu innemu- uwielbiam Twoje zestawy, bo są zawsze mega dziewczęce i subtelne <3

    A myslalam, że tylko u mnie taki zaścianek, gdy ludzie gapią się, gdy robię zdjęcia grrrr

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczka jest cudowna ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz nieziemsko w tej stylizacji
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdyby spódniczka się zwolniła to proszę o kontakt :) Zazdroszczę prawa jazdy! bo to tylko niepotrzebny stres :/ piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety spódniczka już sprzedana. :) Dziękuję. :)

      Usuń
  14. świetnie wyglądasz kochana ! :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. no cóż...wyglądasz pięknie, uroczo i dziewczęco:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz świeżo, dziewczęco :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie przekonała torebka jest super! Wyglądasz pięknie! :)
    http://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna wiosenna spódniczka do tego koronkowa. Widzę, że koronka stała się wieczna i zawsze modna. Chyba warto się zaopatrzyć w koronkowe stroje będziemy mieć pewność, że będą modne jeszcze długo. Pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz mega uroczo ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam koronkowe akcenty ;) Stylizacja genialne, biel i pudrowy róż to połączenie idealne ;) A buty prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna stylizacja :)
    Świetna torebeczka.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ślicznie. Bardzo lubię ubrania z koronką, sa bardzo dziewczece. http://recenzje-kosmetyczneuli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Spódnica fajnie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia i świetnie wygladasz :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/white-dress-jeans-bomber.html

    OdpowiedzUsuń
  25. prześlicznie Ci w tej koronkowej spódniczce.
    Wyglądasz w niej tak promiennie i świeżo

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie i kobieco :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. szpileczki są cudne;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz! W dodatku te pastelowe kolory - super ;-*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też nie lubię robić zdjęć w miejscach gdzie jest mnóstwo ludzi. Te spojrzenia i przede wszystkim wpierdzielanie się w kadr. Jakby nie można obok przejść. Na zdjęciach nie wyglądasz na szarą myszkę. Widzę na Nich pewną siebie kobietę w cudownej stylizacji.:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Thanks a lot :D

    You look so pretty. OMG In love with your bag :D
    I'm new GFC follower. Hope you can follow me back <3

    NEW OUTFIT POST | Embroidery Satin Bomber + Tutorial DIY Zara Jeans :o
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny look, pełen dziewczęcego wdzięku! ❤

    OdpowiedzUsuń
  32. spódniczka wygląda super, podoba mi się też torebka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna jest ta spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super stylizacja, ja zakochałam się w tej spódniczce! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow! Wyglądasz cudownie :) w delikatnych kolorkach jest ci do twarzy :*
    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie wyglądasz:D
    Ślicznie Ci w tej stylizacji :D
    Spódnica super :D Uwielbiam koronkowe ciuchy :D

    Zapraszam:*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz bardzo uroczo i kwitnąco! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta spódnica jest cudowna. :) Obserwuję.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja bardzo lubię koronkowe rzeczy, jednak z taką delikatną, a nie "ciężką" koronką :D Wyglądasz bardzo ładnie, stylizacja cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super połączenie i wykorzystanie koronki :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna stylizacja,delikatna i dziewczęca!

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna i romantyczna ta stylizacja, bardzo do Ciebie pasuje :) A szpilencje to majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania !

Mile widziana konstruktywna krytyka lecz komentarze naruszające moją prywatność bądź obrażające mnie, będą usuwane.

INSTAGRAM