sobota, 1 kwietnia 2017

Szerokie rękawy, hafty | Wide sleeves, embroidery


Szerokie bądź bufiaste rękawy - stały się najgorętszym hitem sezonu. Osobiście już w tamtym roku przypadły mi do gustu i miałam kilka bluzek z tego typu rękawem aczkolwiek tego lata koniecznie muszę wzbogacić swoją kolekcję o kilka nowych modeli. 

Dziś dla odmiany postanowiłam przygotować coś w nieco innej kolorystyce. Niebieski z białym świetnie się komponują w dodatku tworzą letni klimat. Pogoda w ten dzień była przepiękna dlatego
wykorzystaliśmy ostatnie godziny słońca na krótką sesję.

Co prawda zdjęcia nie są rewelacyjnej jakości ponieważ były robione w pośpiechu u boku malucha... Lecz kilka z nich zdołałam poratować programem photoshop dzięki czemu post pojawił się tradycyjnie - w weekend. :-)










Bluzka / Blouse - SPRZEDAM ! 45 zł (plus kw) , rozmiar uniwersalny. Stan jak nowa, założona raz do zdjęcia. Więcej rzeczy na sprzedaż --> [KLIK]
Spodnie / Pants - ZARA 
Okulary / Sunglasses - Choies
Buty / Boots - Renee.pl
Torebka / Bag - Selfieroom.pl

21 komentarzy:

  1. Piękna ta bluzka! Fajna stylizacja, akurat na obecną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że nie przepadam ani za szerokimi rękawami, ani za szerokimi nogawkami, ale ta bluzeczka bardzo mi przypadła do gustu. Świetne połączenie z innymi rzeczami. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, wyglądasz zniewalająco! <3 Super są te rękawki ^^ A ta dziewczynka słodka <3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna bluzeczka, uroczą masz córunie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacyjna perfekcja :D Nie wiem co podoba mi się bardziej-buty czy koszula :D A Wy dziewczyny wyglądacie cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szerokie rękawy wyglądają bardzo ciekawie :) Bardzo podobają mi się hafty, a te buty są mega! Ślicznie wyglądasz :)
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza jest ta bluzka, a Wy piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to moda lubi zataczać koła- rozkloszowane rękawy ponownie wracają do łask :D
    bluzka jest śliczna, torebka rownież bardzo mi się podoba :D

    Na zdjęcia nie masz co narzekać, bardzo naturalne i swobodne wyszly :D
    i jaka mala stronisia obok Ciebie kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz a zdjęcia sa boskie :D podoba mi się to światło <3 Na początku myślałam że to Twoja siostra ale już wiem że córka, prześliczna ;) Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja bardzo wiosenna,taka świeża :)

    https://musaleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają nam się te hafty, tylizacyjna jest MEGA! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci w tej bluzeczce 😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi również strasznie podobają się bluzki z takimi rękawami, jednak nie wiem czemu, ale mam jakąś blokadę przed zakupieniem takiej bluzki :)
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.

    http://emiliamatyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tak samo pokochałam szerokie rękawy, mam już mnóstwo takich w swojej szafie. Bardzo spodobała mi się też twoja torebka, ma super ten kolorowy szeroki pasek. Nadaje całemu look'owi charakteru.
    Zdjęcia wyszły cudownie, super komponują się ze stylizacją!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza bluzeczka :)
    Wyglądasz pięknie i wiosennie :)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialnie wyglądasz w tej stylizacji - świeżo i atrakcyjnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ten nowy trend w modzie, zarówno te rękawy jak i motywy kwiatowe

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna bluzka, pomimo, że jeszcze nie przekonalam się do szerokich rękawów to bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania !

Mile widziana konstruktywna krytyka lecz komentarze naruszające moją prywatność bądź obrażające mnie, będą usuwane.

INSTAGRAM