środa, 14 czerwca 2017

Pasiasta koszula w połączeniu z białymi spodniami | Stripes, white pants



Moja faza na paski trwa w najlepsze ! Zawsze latem przypominam sobie o tego typu motywie, który przy odpowiednim doborze - potrafi zdziałać cuda. To właśnie dzięki nim nasza figura może nabrać odpowiednich kształtów, a outfit niebanalnego look'u.  Jednak musimy pamiętać o zachowaniu
umiaru przy doborze kilku grubości na raz, gdyż zamiast optycznie " nadać kształtu" możemy nie zrównoważyć proporcje naszej sylwetki.

Moja dzisiejsza propozycja, to połączenie klasycznych, białych spodni z pasiastą koszulą. Wszelkie wycięcia na bluzkach lub sukienkach są hitem sezonu dlatego kiedy ujrzałam bluzkę, bez mierzenia zdecydowałam się na jej zakup. Niestety popełniłam błąd gdyż okazała się na mnie za mała... Z ogromnym bólem serca jestem zmuszona ją sprzedać lecz wielkie poszukiwania podobnej są przede mną.
Do całości postanowiłam dodać pudrowe i złote dodatki. Torebka firmy FABIOLA sprawdziła się w tej stylizacji idealnie. Przepiękne wykonanie nie tylko na zewnątrz, ale również we wnętrzu torebki urzekła mnie i chętnie zamówię podobną lecz w innym kolorze. Myślę, że całość prezentuje się dobrze i świetnie nada się na co dzień jak i również "niedzielny" spacer przy doborze wysokiego obcasa. ;-) 

SNAP: evelinolove
INSTAGRAM: SSTYLISTFASHIOON
ASK: [KLIK]










Bluzka | Blouse - SPRZEDAM ! 50 zł plus kw rozmiar xs/s. Więcej informacji udzielę na: sonia.julia@onet.pl

WIĘCEJ RZECZY NA SPRZEDAŻ  - [TUTAJ]

Torebka | Bag - Torebki skórzane FABIOLA
Spodnie | Pants - ZARA 











15 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta stylizacja. Okulary są cudowne :) Pozdrawiam w imieniu moim i koleżanki ze wspólnego bloga :D
    https://musztardoweinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja, bluzka jest bardzo ciekawa, choć - jak dla mnie - trochę za dużo się w niej dzieje; ale to po prostu nie mój styl, na Tobie wygląda naprawdę super ;)

    Zapraszam do siebie https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta koszula to moj kolejny, totalny must have!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny LOOK! bluzka jest bardzo piekna <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja świetna, a koszula obłędna, niestety nie mój rozmiar.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna koszula ! robi robote :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od kilku lat mam fazę na kradkę. Chodzież tę bluzkę. Bardzo podoba mi się ta stylizacja i czekam na więcej.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ta koszula 😊 klikam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam paski na bluzkach wygląda to bardzo fajnie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta bluzka jest niesamowita, absolutnie wyróżnia się na tle bluzek, ktore ostatnimi czasy widuję <3
    z bielem tworzy duet idealny :) ja bym pewnie dodala tu jeszcze jakąś czerwoną torebkę, żeby ta trochę marynarsko wyszlo hehe :)

    super !

    udanego weekendu kochana :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo śliczna ta bluzka :)
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja prosta, ale szykowna i kobieca! A zdjęcia - super ♥
    Dobra robota, jak zresztą zawsze!
    MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zestawienie! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania !

Mile widziana konstruktywna krytyka lecz komentarze naruszające moją prywatność bądź obrażające mnie, będą usuwane.

INSTAGRAM