czwartek, 22 czerwca 2017

Biała sukienka z motywem niebieskich wzorów | ZAFUL and ROSEGAL - white dress, blue patterns


Biała sukienka z motywem błękitnych wzorów świetnie nadaje się na upalne dni. Upolowałam ją na stronie ZAFUL i choć z początku był to spontaniczny i nie do końca pewny zakup, kiedy ją odpakowałam zachwyciłam się jej nietuzinkowym krojem i wzorem. Jeśli chodzi o
sukienki, to kolejny raz przekonałam się, że warto zamawiać na ich stronie gdyż posiadają w swoim asortymencie praktycznie same perełki wyróżniające się od pozostałych rzeczy z sieciówek.

Osobiście lubię zamawiać ubrania z zagranicznych sklepów gdyż mam pewność, że nie znajdę w Polsce drugiej tej samej. Kilkukrotnie obcy ludzie na ulicy zaczepili mnie pytając skąd posiadam dany ciuszek i tak też było w przypadku tej sukienki. Z jednej strony to bardzo miłe, a z drugiej strasznie mnie to krępuję ponieważ jestem bardzo nieśmiałą i skrytą osobą. Najchętniej w tym momencie skryłabym się w kąt, aby nikt nie był w stanie mnie zobaczyć... Kto wie może nadejdzie kiedyś ten moment kiedy w końcu nabiorę odrobinę pewności siebie ? ;-)

Miłego dnia ! :-*










Sukienka | Dress - [KLIK] / polecam - [KLIK]
Torebka | Bag - FABIOLA
Naszyjnik | Necklace - [KLIK]

Na blogu w zakładce sklep pojawiło się wiele przecenionych rzeczy w cenie 30 zł - 50 zł. 
Serdecznie zapraszam. 



NIEBAWEM NA BLOGU ! 

Hiszpanka w paski - [KLIK]
Jeansowa hiszpanka zakończona strzępieniem - [KLIK]




***

Jeśli spodobał Ci się dzisiejszy post, to zachęcam do komentowania. Dzięki temu zmotywujesz mnie do dalszej pracy.
Mile widziane komentarze z propozycjami na kolejne wpisy !

25 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz :) Piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, sukienka ma bardzo ładny wzór i ciekawy krój. Pięknie w niej wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta sukienka. Ja ostatnio również trafiłam na prawdziwą perełkę z Zaful, piękną kobaltową sukienkę idealną na sezon lata, wesel i imprez :) Jutro lub w sobotę zaprezentuję na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest prześliczna :) Pięknie w niej wyglądasz! Zestaw bardzo mi się podoba :) Nie powiedziałabym że jesteś taka nieśmiała :)
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku sukienka naprawdę cudownie prezentuje się na tobie. Myślę, że sama z chęcią wzięłabym ja w posiadanie ;)
    Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz w pastelowych kolorach!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią zobaczyłabym cię w jeansach i zwykłym t-shirtcie. Jestem ciekawa z jakimi dodatkami byś to skompletowała.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestes piękną kobietą, sukienka podkreśla Twoje walory, bije od Ciebie pozytywna energia...pewność siebie przyjdzie jak uwierzysz w siebie :) 3mam kciuki :) Cudnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci, że sukienka wygląda jeszcze lepiej na Tobie niż jest ukazana na stronie!
    Ma świetny wzór i ogólnie jest piękna :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta stylizacja! Moim zdaniem jest idealna na lato! :) Podoba mi się też cały Twój blog....Zapraszam do mnie: http://livestrue.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczna jestes! Masz swoj zajebisty styl i to mi sie podoba,nigdy sie nie zmieniaj <3

    www.perfectmrshouse.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza sukienka, pięknie wyglądasz! :) Bardzo ciekawy naszyjnik

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie sukieneczki:) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz przeuroczo ;-* pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej tu Asia. Trafilam tu przez przypadek i musze skomentowac. Jestes piekna kobieta i masz bardzo sympatyczny wyglad! Zazdroszcze cudownych wlosow i super zgrabnej figury :-) jestes przesliczna! W kazdym ciuchu wygladalabys zjawiskowo. Pozdrawiam i zachecam do dalszej pracy :-* piekny blog!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta sukienka jest przepiękna.Uwielbiam takie niebieskie wzorki na białym materiale :) Super fotki ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjnie wyglądasz w tej sukience! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach jaka śliczna sukienka! A z tymi dodatkami tworzy taki piękny outfit, że się napatrzeć nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz w niej przepięknie! Zgrabnie, lekko, zwiewnie. Super stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie sukieneczki. Podpisuje się pod koleżankami które wpisały się powyżej. Bardzo ładna stylizacja. Zazdroszczę włosów i figury. Rewelacja!!!! Śliczna jesteś urocza i sympatyczna. Twój blog też 😊 pozdrawiam serdecznie

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie będę do Ciebie zaglądać 😊

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania !

Mile widziana konstruktywna krytyka lecz komentarze naruszające moją prywatność bądź obrażające mnie, będą usuwane.

INSTAGRAM