niedziela, 14 stycznia 2018

Moda z choies



Docenią je zarówno osoby, które nie chcą marznąć zimą, jak i osoby, które 
lubią dobrze wyglądać ;-)
Mowa oczywiście o sweterkach, które praktycznie towarzyszą nam przez cały rok. Dziś dla odmiany postanowiłam założyć sweterek z rozszerzanymi rękawami.
Mocny trend lat 70. dzielnie towarzyszy nam od kilku lat. Dzwonowate wykończenie sprawia, że ubranie nabiera lekkości i charakteru.
 Przyznam szczerze, że bardzo polubiłam tego typu sweterki, a dzięki wyborowi pomiędzy wieloma wariantami szerokości i długości z pewnością każda z Was znajdzie coś dla siebie. A Wy jaki macie stosunek do tego typu ubrań, też z początku byłyście sceptycznie nastawione ? Bo ja bardzo. ;-) 









Sweterek - [KLIK]
Spodnie - BERSHKA
Buty - czasnabuty.pl



11 komentarzy:

  1. Ale ładny ten sweterek. Jestem ciekawa, jakby prezentował się w szarym albo burgundowym kolorze :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trend rozszerzanych rękawów bardzo mi się podoba, ale u siebie widzę bardziej w wersji pojedynczej niż falbanek :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W takiej burzy blond włosów zawsze tego typu swetry dają radę ! Wyglądasz olśniewająco :) Walentynki będą udane :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobny sweterek tylko z perełkami:) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta stylizacja! Fajna promocja!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, pomagam-klikając! <3
    Śliczny sweterek, koniecznie muszę poszukać podobnego.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość bardzo fajnie się prezentuje. Buty najbardziej mi się podobają i ten sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie ale czekam juz na nowa stylizacje ! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny sweterek i buty. Zdjęcia niesamowite! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania !

Mile widziana konstruktywna krytyka lecz komentarze naruszające moją prywatność bądź obrażające mnie, będą usuwane.

INSTAGRAM