sobota, 25 marca 2017

Scars to your beautiful


Ubrania z motywem kwiatów, to najpopularniejszy trend każdej wiosny ! Jednak nadużywanie tego wzoru może nieco zniszczyć całość dlatego starajmy się dobierać tylko jeden, kwiecisty element. 

Pomimo, że mamy wiosnę pogoda w dalszym ciągu nas nie rozpieszcza co możecie zauważyć na pierwszym zdjęciu. Ręce miałam tak strasznie zmarznięte, że zmieniły się na kolor czerwono-siny.
Na szczęście światło nam w miarę dopisało dlatego wszystko nabrało letnich barw. ;-) 

Z tego względu, że kilkakrotnie przygotowałam wpis dotyczący mody, stwierdziłam że dziś napiszę coś o sobie i innych ludziach. Do tego skłoniła mnie przepiękna piosenka " Scars To Your Beautiful"


Zapewne niejednokrotnie mieliście możliwość usłyszeć ją chociażby w radiu. Osobiście od samego początku wpadła mi w ucho i "zauroczyła mnie" swoim przesłaniem. 

Wielu ludzi zwraca uwagę na wygląd i przyznaję się bez bicia, że również należę do tej grupy. Chyba każda z nas chcę się czuć pięknie, kobieco i być adorowana przez wielu mężczyzn. Niestety nie każda została obdarzona świetną figurą, gęstymi włosami czy piękną buzią dlatego też tak wiele z kobiet decyduje się na "poprawki". Sama gdybym miała odpowiedni budżet chętnie pozmieniałabym siebie, ale patrząc na to z drugiej strony, to czy warto ? Chyba najlepszą metodą jest zaakceptowanie siebie takim jakim się jest. Bycie idealną nie oznacza długiego i bezproblemowego życia usłanego kwiatami... 

Może nie jestem idealną osobą, która powinna wypowiadać się na ten temat ponieważ sama w 100%  nie potrafię się zaakceptować aczkolwiek wiem, że w życiu są dużo ważniejsze wartości o które warto walczyć. 

Miłego słuchania i oglądania ! :-* 












Sukienka - SPRZEDAM NOWA ! 60 zł plus kw, rozmiar uniwersalny. Na mnie niestety okazała się za krótka. ( mam 172 cm wzrostu)   SPRZEDANA !
Torebka - [KLIK]
Buty - Czasnabuty.pl
Płaszcz- StyleevShop

WYPRZEDAŻ SZAFY ----> [TUTAJ]

Proszę o szczere 3 kliknięcia ! :-* 


1. Błękitna sukienka, hiszpanka - [KLIK]
2. Błękitna sukienka z kokardą - [KLIK]
3. Sukienka flolar - [KLIK]

Natomiast na stronie shein [KLIK] mam dla Was kody rabatowe ! :-) 


42 komentarze:

  1. Przecudownie wyglądasz w tych odcieniach.
    Sukienka skradła moje serce. Piękna, delikatna, idealna na wiosenne dni. :)


    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana ! :* Niestety okazała się za krótka nad czym teraz ubolewam :(

      Usuń
  2. mogłabyś napisać wymiary sukienki? ;) dlugość i szerokość między pachami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piersi 46x2 ( rozciąga się )
      Długość 86 cm
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa, co chciałabyś w sobie na przykład zmienić, bo w moich oczach - jesteś przepiękna! Ale my zawsze dostrzegamy więcej wad w samym sobie niż w kimś innym ;)
    sukienka śliczna! Podoba mi się krój, jest fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny i wiosenny zestaw :) Też nie umiem w pełni zaakceptować swojego wyglądu ale w pełni się zgodzę że są rzeczy ważniejsze :)
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana kolejna wspaniała propozycja stylizacji!<3
    Płaszczyk i torebka są mega, wzór sukienki również, tylko ta długość.;p
    Buziaki:**

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sukienka jest przepiękna, szkoda, że na Ciebie za mała :)
    Ślicznie prezentuje się z tym różowym płaszczem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie z tym motywem lepiej nie przesadzać, ty super wszytsko polaczylaś kolorystycznie :) A zdziwie cię bo piosenke słyszę pierwszy raz.. Ale faktycznie jest cudowna..Też w sobie mieniłabym niejedno, wiele bym poprawiła ale faktycznie pytanie czy warto? Czy wtedy bylibyśmy wciąż sobą ?

    Pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja! Pięknie wyglądasz :D Jestem zachwycona :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, ten różowy płaszczyk i ta sukienka.... Piosenkę słyszałam już jakoś dwa- trzy tygodnie temu, tekst trafia do człowieka - sama poświęciłam jej więcej czasu i niedawno udostępniłam na blogu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. SUper jest ta piosenka,bo z przekazem,a takie piosenki sa najlepsze. CHoc mi osobiscie sie juz znudzila bo slysze ja po prostu wszedzie,haha. uper plaszcyk!
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest boska, uwielbiam pastele które są na wiosnne idealne !

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz :) Wszystko dobrane idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam Cię w takich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie wiem co ty chcesz w sobie zmieniac. Wszystko jest na miejscu tak jak powinno byc. Poza tym jestes piekna w takiej okazalosci jaka mamy na blogu.

    Co do sukienki jest przecudowna!! Zakochalam sie w niej����

    OdpowiedzUsuń
  15. jaka piękna stylizacja *_*
    sukienka przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz cudownie ! :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bosko wyglądasz :) Widać na zdjęciach, że akceptujesz siebie, bo emanujesz pewnością siebie. Super stylizacja. Sukienka jest cudna.
    Oczywiście pomogłam i poklikałam: $18.49; $21.49; $19.99

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach może tak to wygląda lecz w rzeczywistości jest zupełnie inaczej. :( Dziękuję ! :*

      Usuń
  18. bardzo elegancko, ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka jest przeurocza! ;) Bardzo przypominasz mi Julie Kamińską ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna sukienka i płaszczyk, bardzo fajne połączenie <3 mam takie same okulary, świetne są! :D

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna sukienka. Fajnie wszystko razem połączyłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna! i do tego ten look! Idealnie :) Bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz świetna stylizacja ;) i fajnie wykonane zdjęcia , teraz tez pogoda i wam dopisała to i świetna sesja powstała ;) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny, dziewczęcy zestaw! Ta sukienka jest przeurocza! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz przepięknie, super sukienka, szkoda że jednak za krótka :) Ja jestem jeszcze kilka cm wyższa, więc też nie dla mnie. Piękne szpilki i zegarek ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zwykle piękne kolorki nam tu zaserwowalaś kochana :D
    Tobie dobrze w pastelach, jak nikomu innemu, więc noś je częściej :)

    sukienka piękna, a plaszczyk cudowny jest <3

    Ja jestem za poprawianiem sobie urody, jednak oczywiście wszystko w miarę rozsądku, żeby nie wyglądać później jak karykatura :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wyjątkowo śliczna sukienka ;) rewelacyjnie w niej wyglądasz

    >> http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam tę piosenkę! Zaakceptowanie siebie nie jest łatwe, zwłaszcza jeśli mamy jakieś kompleksy, jednak warto próbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz zjawiskowo *.* Bardzo podoba mi się ta sukienka ❣

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiesz z tym zwracaniem uwagi na wygląd to prawda. Pamietam stare czasy, jak w gimnazjum była do napisania rozprawka pt: "Nie szata zdobi czlowieka", jako że zawsze się buntowałam I jestem zdania że szata zdobi człowieka, obaliłam teze I odpowiednio to uargumentowałam. Moja mama się strasznie zdenerwowała jak usłyszała, że jako jedyna w szkole obaliłam teze;) Ale wiesz co ? Zdałam :) Mnie niestety to martwi, że ludzie tak dużą wage przywiązują do wyglądu. To czy masz kilka kilo mniej czy więcej, nosisz okulary czy jeździsz na wózku to nie cała Ty. Marzy mi się idealny świat, gdzie ludzie nie będą kogoś oceniac czy fajnie, modnie się ocenia ale po tym jakim jest człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak wyczerpujący komentarz. Wcale mnie nie dziwi,że zdałaś ponieważ z tego co widzę argumenty były mocne. :) W dodatku tak wielu ludzi jest odrzucanych przez innych tylko ze względu na swój wygląd...
      Miłego wieczoru ! :*

      Usuń
  31. Jejku jak ty pięknie wyglądasz! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyglądasz! :-*

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak mówią że nie sama szata zdobi człowieka. Trochę prawdy w tym. Drugiego człowieka powinno się lubić i szanować za charakter, nie za to jak wygląda, bo nie każdego stać na super ubrania, buty, kosmetyki. Pisze tak ponieważ kiedyś ludzie z mojego otoczenia odrzucali mnie właśnie z tego powodu. Zawsze byłam sama w cieniu innych koleżanek bo nie miałam tego co one. Nie lubili mnie bo chodziłam ubrana skromnie chociaż zawsze schludnie i czysto. Było to dosyć przykre. Przez to przestalam siebie lubić, akceptować, nabawiłam się strasznych kompleksów. Do dziś mam problem z samoakceptacją chociaż jest dużo lepiej niż bylo. Dużo pomogla terapia z psychologiem. Mam zasadę że szanuje ludzi za to jaki maja charakter a nie za to jak wyglądają i ile mają kasy. Dzięki temu zyskalam garstkę naprawdę dobrych szczerych przyjaciół 😊

    Śliczna sesja, bardzo Ci do twarzy w tych pastelach. Uroczo. Ja się dobrze czuje w żółciach i zieleniach.

    Wszystkiego dobrego dla Ciebie i córeczki 😊

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania !

Mile widziana konstruktywna krytyka lecz komentarze naruszające moją prywatność bądź obrażające mnie, będą usuwane.

INSTAGRAM