piątek, 17 marca 2017

Stylowy róż na wiosnę, znaczenie koloru | Stylish pink at Spring, meaning of color


Kolor różowy cieszy się dużą popularnością nie tylko wśród małych dziewczynek, ale również i dorosłych kobiet. Sama do takich należę dlatego dziś postanowiłam przygotować coś na temat symboliki tego odcienia. 

Róż, to barwa pośrednia pomiędzy czerwienią, a bielą. Podobno osoby, które często sięgają po ten kolor są uczuciowe, skłonne do wzruszeń, kochające oraz współczujące. Wszystkie te cechy jak najbardziej pasują do mojej osoby w dodatku, kolor idealnie komponuje się z karnacją i jasnym
odcieniem oczu. Podobno przesłaniem tej barwy jest : 

zaopiekuj się mną, kochaj mnie z matczyna delikatnością i czułością, obdarz mnie subtelną pieszczotą, pozwól mi być dzieckiem i skupić się wyłącznie na sobie i swoich potrzebach.

Też macie wrażenie, że powyższy cytat odnosi się do Waszej osoby ? Ja w zupełności mogę, to potwierdzić ! Natomiast co do doboru kolorów z różem, idealnym połączeniem będzie granat, błękit, biel, szarość oraz czerń. 

Dla odmiany zamiast połączenia różu z szarością, dziś przygotowałam błękitną, pasiastą koszulę z haftem. Myślę, że dzięki temu połączeniu stworzyłam coś na prawdę dziewczęcego i idealnego na randkę. W takim zestawieniu z pewnością każda z nas poczuje się uroczo i subtelnie co jednocześnie doda nam pewności siebie.. ;-) tym bardziej u boku ukochanego  ! 

Do następnego :-* 













Koszula / Shirt - NONAME
Płaszcz / Coat - StyllevShop
Spodnie / Pants - ZARA 
Torebka / Bag - ( podobna/ similar ) SELFIEROOM
Buty / High heels - czasnabuty.pl



1. Bluzeczka hiszpanka - [KLIK]
2. Błękitna bluzeczka w paski i z rozszerzanymi rękawami - [KLIK]
3. Błękitna koszula z kokardami na rękawach - [KLIK]



1. Błękitna sukienka, hiszpanka - [KLIK]
2. Różowa sukienka, hiszpanka z kokardą - [KLIK]
3. Sukienka w paski i haftem - [KLIK]



32 komentarze:

  1. Przepiękna torebka ������ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie taki odcień różu. Mam do niego słabość ;)
    PS - Masz błąd na początku postu. Dużą popularnością, nie populacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny jest ten płaszcz! Ogólnie cała stylizacja bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Caly zestaw prezentuje się sliiiiicznie ! Szkoda ze jednak nie postawilas na biale tulipany :D Plaszczyk ma boski kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna koszula, bardzo mi się podoba ten nowy trend

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie skomponowana, kobieca i już niesamowicie wiosenna całość!

    Pasuje to do Ciebie! Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz prześlicznie w tym zestawieniu :-) płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz rewelacyjnie
    świetne buty na obcasie, idealnie dopasowane do całości
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz :) róż bardzo Ci pasuje :) kobieco, lekko, wiosennie. Koszula to strzał w dziesiątkę- komponuje się idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne kolory nam zasewowalaś kochana- już namiastkę na FB widzialam :D
    po tym zestawie wiosna z calą pewnością zadomowi się u nas na dobre :D
    Ślicznie wyglądasz ! :) :)

    I fajnie, że wrocilaś :)


    17$, 13$, 13$, 15$
    mogę prosić o to samo :)
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kolor różowy :) Bardzo fajne ciekawostki wyszukałaś, pod kilkoma mogę się podpisać :D Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka powaliła mnie na nogi:)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiało wiosną :) Pięknie ci w takich kolorkach :)
    Poklikałam :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tę koszulę jest super!!<3
    Świetny pastelowy wiosenny outfit:))

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie się prezentujesz w pastelach, zdecydowanie to Twoje odcienie,wydobywają jeszcze bardziej Twoją urodę. :)
    Widzę, że u Ciebie również hafty :D


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna koszula<3 ślicznie wyglądasz<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna stylizacja , świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna, wiosenna stylizacja;) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz w białych spodniach i do tego ta koszula, rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  21. Całość wygląda super! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna stylizacja. Idealna na wiosnę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wygladasz!!! Cudowna stylizacja :D Cieszę się, że tu trafiłam :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana wspaniale wyglądasz w tym zestawieniu, pomagam - 17$, 13$, 18$, 15$ :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kolory, odrazu czuć, że wiosna idzie!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam tego typu stylizację, choć ciężko mi było się do nich przekonać :P
    Uwielbiam połączenie różu i bieli oraz błękitu ;)
    Wyglądasz zjawiskowo :*

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudownie to połączyłaś. Ja najczęściej zestawiam róż z szarością.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania !

Mile widziana konstruktywna krytyka lecz komentarze naruszające moją prywatność bądź obrażające mnie, będą usuwane.

INSTAGRAM